Krok 1 - efektivní redukce váhy

Rychlost s jakou lidé ztrácejí nadbytečné kilogramy je velmi individuální. Jak dlouho budete program Cambridge Weight Plan držet závisí na celkovém počtu kilogramů, které chcete ztratit a na vašem individuálním způsobu redukce.


V prvním Kroku konzumujete 3-4 produkty v kombinaci s běžnými potravinami s ohledem na vaši výšku, váhu a pohybovou aktivitu, případně náročnost vašeho zaměstnání. Každý den je třeba sníst doporučené množství porcí a vypít ideálně 300 - 400ml vody na 10 kg váhy. Povolené tekutiny jsou voda, čaje a černá káva bez mléka a cukru. Čaje pouze zelené, bílé, bylinkové a černé. Ovocné čaje jsou vyřazeny.

3 .- 4 porce Cambridge Weight Plan produktů denně, které během dne doplníte:

+ 70 kcal bílkovinné jídlo

+ 100g bílé/zelené zeleniny

Tento Krok trvá 2 - 12 týdnů a je nutné držet ho pod naším dohledem tedy po dohledem certifikovaného poradce Cambridge Weight Plan. Po jeho ukončení následuje fáze stabilizace a přechodu na vyváženou zdravou stravu pomocí dalších Kroků. V případě, že chcete větší úbytek váhy a s Krokem 1 pokračovat, bude nejpozději po 12týdnech vložena Stabilizace. Zároveň je nutné absolvovat každý 3 až 4 týden tzv. týden s extra porcí. Po ukončení Stabilizace budete moci v Kroku 1 opět pokračovat.

Nejlepší způsob jak co nejefektivněji a bezpečně redukovat váhu je zahrnout produkty Cambridge Weight Plan do svého jídělníčku. To znamená, že běžná strava může být z velké části nahrazena širokým sortimentem plnohodnotných, nutričně vyvážených polévek, koktejlů, kaší, smoothie, jídel a tyčinek.

Každý den tak budete konzumovat zvolené porce Cambridge Weight Plan produktů. Budete-li užívat méně porcí než vám doporučímeí, nebude vaše váha klesat rychleji - své tělo naopak oberete o potřebné živiny a sami si můžete způsobit nechtěné komplikace.

První dny držení programu jsou nejtěžší. Snažte se něčím zaměstnat. Jakmile pocítíte hlad, napijte se vody a pokud je to možné, jděte se projít nebo spát. Snažte se nemyslet na jídlo.

Kromě vody, kterou použijete na přípravu koktejlů a polévek a kaší vypijte každý den doporučené množství tekutin dle vaší váhy z níže uvedených povolených tekutin:

  • voda z vodovodu
  • balená voda bez příchutí minerálky sycené i nesycené
  • černá káva bez mléka a bez cukru
  • káva bez kofeinu bez mléka a bez cukru
  • zelený nebo černý čaj bez mléka, bez cukru a bez citrónu

Káva a silný čaj se nezahrnují do celkového pitného režimu. Kávy a čaje pijte tolik jako před zahájením programu.

V průběhu programu nepijte obilné nápoje typu Caro.

Pití jakéhokoliv alkoholu je v programech Cambridge Weight Plan přísně zakázáno!

Jídlo, které obyčejně přijímáte, se z velké části skládá z vody. Nyní, když držíte výživový program musíte dostatečně pít. Tím předejdete problémům jako dehydratace, slabost, bolesti hlavy, bolesti svalů, zácpy či náladovosti. V průběhu procesu redukce váhy vznikají při spalování tuků odpadní látky, které z těla odcházejí močí, stolicí a potem. Jak asi správně tušíte, dostatečné množství tekutin napomáhá v jejich vylučování.

Cambridge Weight Plan se skládá z vysoce koncentrovaných živin. Pití dostatečného množství vody přispívá k lepšímu ředění minerálů a usnadňuje jejich distribuci v těle.

Jakmile v průběhu programu sníte nebo vypijete něco nepovoleného, ať už je to jablko, mléko v kávě, nebo jakýkoli jiný cukr, stěžujete si průběh programu. Dochází ke snížení ketogenních látek, tělo ihned pozastaví či dokonce zastaví spalování vlastních tukových zásob a vy přestanete redukovat. Současně se vám vrátí pocit hladu a chutě.

Nezapomeňte, že Cambridge Weight Plan obsahuje všechny potřebné výživné látky, které tělo potřebuje při programu hlavního zdroje výživy.

Po ukončení prvního týdne užívání Cambridge můžete být na sebe hrdí. Podařilo se vám zbavit se několika kilogramů a jste na nejlepší cestě dosáhnout své ideální váhy. Pamatujte si, že úbytek váhy je největší v prvních týdnech.