GDPR- Bezpečnost a ochrana osobních údajů

Pokud jste naším klientem nebo návštěvníkem webu, svěřujete nám své osobní údaje. My zodpovídáme za jejich ochranu a zabezpečení. Seznamte se s ochranou osobních údajů, zásadami a právy, které máte v souvislosti s Nařízením o ochraně osobních údajů.

Kdo je správce?
Jsme společnost HPO Solutions s.r.o., se sídlem Na hroudě 1865/71, Praha 10, Strašnice, PSČ: 100 00, IČ: 070 49 820, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, odd. C, vl. č. 293727 (dále také jako "HPO Solutions s.r.o." a / nebo "Správce") která provozuje webovou stránku www.ondrusova.cz. Vaše osobní údaje zpracováváme jako správce, tj. určujeme, jak budou osobní údaje zpracovávány a za jakým účelem, po jak dlouhou dobu a vybíráme případné další zpracovatele, kteří nám se zpracováním budou pomáhat.

Kontaktní údaje
Pokud se na nás budete chtít v průběhu zpracování obrátit, můžete nás kontaktovat na 737 868 540 nebo na e-mail: ondrusova@hpo-solutions.cz.

Prohlašujeme
Prohlašujeme, že jako správce vašich osobních údajů splňuji veškeré zákonné povinnosti vyžadované platnou legislativou, zejména zákonem o ochraně osobních údajů a GDPR, a tedy že: budeme zpracovávat vaše osobní údaje jen na základě platného právního důvodu, a to především oprávněného zájmu, plnění smlouvy, zákonné povinnosti či uděleného souhlasu, plníme dle článku 13 GDPR informační povinnost ještě před zahájením zpracování osobních údajů, umožníme vám a budeme vás podporovat v uplatňování a plnění vašich práv podle zákona o ochraně osobních údajů a GDPR.

Rozsah osobních údajů a účely zpracování
Zpracováváme osobní údaje, které nám svěříte sami, a to z následujících důvodů (pro naplnění těchto účelů):

  1. poskytování služeb, plnění smlouvy vaše osobní údaje v rozsahu: e-mail, jméno nezbytně potřebujeme k plnění smlouvy.
  2. vedení účetnictví. Jste-li klienty, vaše osobní údaje (fakturační údaje) nezbytně potřebujeme, abychom vyhověli zákonné povinnosti pro vystavování a evidenci daňových dokladů.

Vaše osobní údaje si ponecháváme po dobu běhu promlčecích lhůt, pokud zákon nestanoví delší dobu k jejich uchování nebo jsme v konkrétních případech neuvedli jinak.

Zabezpečení a ochrana osobních údajů
Chráníme osobní údaje v maximální možné míře pomocí moderních technologií, které odpovídají stupni technického rozvoje. Chráníme je jako kdyby byly naše vlastní. Přijali jsme a udržujeme veškerá možná (aktuálně známá) technická a organizační opatření, která zamezují zneužití, poškození nebo zničení vašich osobních údajů.

Předání osobních údajů třetím osobám
K vašim osobním údajům mají přístup naši zaměstnanci. Je možné, že se v budoucnu rozhodneme využít další aplikace či zpracovatele, pro usnadnění a zkvalitnění zpracování. Slibujeme vám však, že v takovém případě při výběru, budu na zpracovatele klást minimálně stejné nároky na zabezpečení a kvalitu zpracování jako na sebe.

Předávání dat mimo Evropskou unii
Veškeré zpracování osobních údajů bude prováděno na území EU.

Poučení o právech

Objednatel má k zaručení ochrany svých osobních údajů tato práva:

1. Právo na informace
Právem na informace se rozumí veškerá práva objednatele obsažená v čl. 13 nařízení. Zejména se jedná o právo objednatele na znalost totožnosti a kontaktních údajů správce a o znalost účelu, pro který jsou osobní údaje objednatele společností shromažďovány a zpracovávány.

2. Právo na přístup k osobním údajům
Právem na přístup k osobním údajům se rozumí veškerá práva objednatele obsažená v čl. 15 nařízení. Zejména se jedná o právo objednatele na získání potvrzení od společnosti, zda a případně za jakým účelem jsou osobní údaje objednatele zpracovávány.

3. Právo na opravu
Právem na opravu se rozumí veškerá práva objednatele obsažená v čl. 16 nařízení, zejména pak právo na to, aby společnost opravila bez zbytečného odkladu nepřesné nebo nesprávné osobní údaje, které se objednatele týkají.

4. Právo na výmaz (být zapomenut)
Právem na výmaz se rozumí veškerá práva objednatele obsažená v čl. 17 nařízení, zejména se jedná o právo objednatele, aby společnost bez zbytečného odkladu na požádání objednatele vymazala osobní údaje objednatele za předpokladu, že pro to budou naplněny podmínky dané nařízením.

5. Právo na omezení zpracování
Právem na omezení zpracování se rozumí veškerá práva objednatele obsažená v čl. 18 nařízení.

6. Právo na přenositelnost údajů
Právem na přenositelnost údajů se rozumí veškerá práva objednatele obsažená v čl. 20 nařízení, zejména pak právo objednatele získat své osobní údaje, které poskytl společnosti, ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu.

7. Právo vznést námitku
Právem vznést námitku se rozumí veškerá práva objednatele obsažená v čl. 21 nařízení. Zjistí-li nebo domnívá-li se objednatel, že společnost zpracovává jeho osobní údaje v rozporu s ochrannou objednatele soukromého života, v rozporu s nařízením nebo v rozporu se zákonem, může požadovat po společnosti vysvětlení či požadovat, aby byl takovýto stav odstraněn. Objednatel má dále právo obrátit se se stížností na Úřad pro ochranu osobních údajů, který plní úlohu dozorového úřadu ve věcech ochrany osobních údajů. Právo objednatele na jiné prostředky soudní a správní ochrany tím není dotčeno.

Tyto zásady zpracování osobních údajů platí od 25.5.2018