Vše o komplexním  výživovém  programu The 1:1 Diet by Cambridge Weight Plan

Celým programem vás provedeme od začátku až do konce. Pomůžeme vám sestavit plán šitý na míru a zbavit se kilogramů navíc.
V průběhu celého programu nalezneme to, jak si osvojit nové zdravé stravovací a pohybové návyky. 

Program The 1:1 Diet je tvořen šesti Kroky. Pro co nejefektivnější dosažení výsledků je nastavení programu v každém Kroku unikátní jak skladbou jídelníčku, tak doporučením sportovních aktivit. V průběhu úvodní konzultace provedeme nejen diagnostiku vašeho těla na přístroji InBody, ale také vás do detailu seznámíme s programem, který bude vhodný právě pro vás. Zohledníme vaší váhu, výšku, pracovní náročnost, sportovní aktivity a případnou medikaci.

3 pilíře programu The 1:1 Diet by Cambridge Weight Plan

Kroky programů byly postaveny tak, aby na sebe nejen přesně navazovaly, ale především, aby každého vedly ke správnému ukončení redukce. Stabilizace v programu The 1:1 Diet by Cambridge Weight Plan je velmi podstatná a je ze všechno nejdůležitější. Stabilizace je období, kdy tělu pomalu navyšujeme sacharidy a hledáme ideální hladinu pro vás. Stabilizace by měla trvat stejně dlouho jako samotná redukce.

KROK 1 - (cca 800-850 kcal za den)

Každý den je třeba sníst doporučené množství porcí a vypít minimálně 2,5 litru (ideálně 300-400 ml na každých 10 kg tělesné váhy) povolených tekutin. Do povolených tekutin nepočítáme kávu a černý čaj.

Krok 1A

3 produkty, bílkovina + bílá/zelená zelenina

Krok 1A je vhodný pro ženy s výškou do 172 cm a muže nižšího vzrůstu s nižší váhou.

Jak dlouho trvá tento krok?
Doporučená doba setrvání v Kroku 1A programu The 1:1 Diet se pohybuje v rozpětí od dvou do dvanácti týdnů. Po dvanácti týdnech v Kroku 1A je nutné absolvovat minimálně jeden týden v Kroku 2, případně i více, v závislosti na zdravotním stavu klienta (podle individuálního posouzení). Pro optimální redukci váhy doporučujeme setrvat v každém Kroku stejnou dobu, jakou byl klient v Kroku počátečním. Čím pomalejší je zvyšování energetického příjmu, tím lépe si klient osvojí zdravé stravovací návyky a klesá riziko jo-jo efektu.

Doporučená pohybová aktivita
lehká fyzická zátěž - chůze, jóga, pilates a strečinkové cvičení, plavání, aqua aerobik

Každý den budete konzumovat zvolené porce produktů The 1:1 Diet by Cambridge Weight Plan. Budete-li užívat méně porcí, než vám poradce doporučí, nebude vaše váha klesat rychleji - své tělo naopak oberete o potřebné živiny a sami si můžete způsobit nechtěné zdravotní komplikace.

Krok 1B

4 produkty + bílá/zelená zelenina

Krok 1B je vhodný pro muže (výjimka může nastat v případě mužů nízkého vzrůstu s nižší váhou), ženy nižšího vzrůstu s velkou nadváhou a ženy s výškou nad 172 cm.

Jak dlouho trvá tento krok?
Doporučená doba setrvání v Kroku 1B programu The 1:1 Diet se pohybuje v rozpětí od dvou do dvanácti týdnů. Po dvanácti týdnech v Kroku 1B je nutné absolvovat jeden týden na Kroku 2, případně i více, podle zdravotního stavu klienta (individuální posouzení).

Doporučená pohybová aktivita
lehká fyzická zátěž - chůze, jóga, pilates a strečinkové cvičení, plavání, aqua aerobik

Krok 2 (800 kcal za den)

3 produkty + mléčný produkt + bílkovina + zelenina

Je pro vás Krok 2 programu The 1:1 Diet vhodný?
Krok 2 zajistí stále efektivní redukci pro ty, kteří si chtějí v jídelníčku  ponechat více běžného jídla. Tento Krok lze doporučit také klientům s mírnými zdravotními komplikacemi (zácpa, psoriáza ap.) nebo při vyšším BMI. - BMI jako proklik na naši kalkulačku?

Jak dlouho trvá tento krok?
Doporučená doba setrvání v Kroku 3 programu The 1:1 Diet jsou minimálně dva týdn

Doporučená pohybová aktivita
mírná fyzická zátěž  - chůze, jóga, pilates a strečinkové cvičení, plavání, aqua aerobik, posilování, jízda na kole, nordic walking, jogging


Krok 3 (1 000 kcal za den)

2 produkty + mléčný produkt + oběd (bílkovina + zelenina), večeře (bílkovina + zelenina)

Je pro vás Krok 3 programu The 1:1 Diet vhodný?'
Krok 3 kombinuje více jídla a méně produktů The 1:1 Diet by Cambridge Weight Plan, redukce hmotnosti je však stále velmi efektivní. Tento Krok ocení klienti, kteří chtějí konzumovat dvě standardní jídla za den a kombinovat je s produkty The 1:1 Diet. Zároveň tento Krok můžeme doporučit klientům se zdravotními komplikacemi, jako jsou arytmie, nervosvalová onemocnění, dna a další (možná konzultace s lékařem).

Jak dlouho trvá tento krok?
Doporučená doba setrvání v Kroku 3 programu The 1:1 Diet jsou minimálně dva týdny.

Doporučená pohybová aktivita
mírná až střední fyzická zátěž - chůze, jóga, pilates a strečinkové cvičení, plavání, aqua aerobik, posilování, jízda na kole, nordic walking, jogging

Krok 4 (1 200 kcal za den)

2 produkty + mléčný produkt + oběd (bílkovina + zelenina), večeře (bílkovina + zelenina) + 1× ovoce + 1× příloha

Je pro vás Krok 4 programu The 1:1 Diet vhodný?
Krok 4 je využíván při stabilizaci hmotnosti, u klientů s BMI nad 50, případně u klientů, kterým lékař doporučí pozvolnější redukci hmotnosti.

Jak dlouho trvá tento krok?
Doporučená doba setrvání v Kroku 4 programu Cambridge Weight Plan jsou minimálně dva týdny.

Doporučená pohybová aktivita
střední fyzická zátěž - tipy na pravidelnou pohybovou aktivitu a budování fyzické kondice: kolektivní sporty (tenis, fotbal a jiné), běh, fitness trénink, trénink na přístrojích (trenažér, stepper), kolektivní aktivity (zumba, jumping, body work), chůze, jóga, pilates, plavání, jízda na kole, nordic walking, jogging

Krok 5 (1 500 kcal za den)

1 produkt + mléčný produkt + oběd (bílkovina + zelenina + příloha), večeře (bílkovina + zelenina + příloha) + 1× ovoce + 1× doplněk

Je pro vás Krok 5 programu The 1:1 Diet vhodný?

Krok 5 obsahuje pouze jeden produkt The 1:1 Diet. Hlavní část jídelníčku tedy tvoří běžná vyvážená strava. Krok lze použít pro stabilizaci hmotnosti, případně jako základ pro dlouhodobý stravovací plán. Jedna pravidelná porce produktu The 1:1 Diet by Cambridge Weight Plan vám pomůže doplnit doporučenou denní dávku všech minerálů a vitamínů.

Krokem 5 je také možné program The 1:1 Diet zahájit a postupně přecházet na nižší Kroky. Tento postup je ideální u klientů, kteří mají závažné zdravotní problémy a berou léky.

Jak dlouho trvá tento krok?
Doporučená doba setrvání v Kroku 5 programu The 1:1 Diet jsou minimálně dva týdny.

Doporučená pohybová aktivita
střední až vysoká fyzická zátěž - tipy na pravidelnou pohybovou aktivitu a budování fyzické kondice: kolektivní sporty (tenis, fotbal a jiné), běh, fitness trénink, trénink na přístrojích (trenažér, stepper), kolektivní aktivity (zumba, jumping, body work), chůze, jóga, pilates, plavání, jízda na kole, nordic walking, jogging