Tereza Homoláčová

04.12.2020

I když jsem nikdy nejedla špatné potraviny, nejedla jsem pravidelně. Moje strava přes týden vypadala tak, že jsem snídala občas, svačiny nebyly vůbec, oběd jen když jsem stíhala a večer přišla potřeba to všechno dohnat. Ve volných chvílích byl nejhorší hlad z nudy. To si jdete do ledničky pro jogurt, pak si dáte pár oříšků a už se rozjede uzobávání od každého po troškách. Nakonec to skončí prázdným obalem od čokolády. Přišel den, kdy jsem si řekla stop a šla na první měření. Ani si neumíte představit, jak jsem se styděla za číslo na váze.. Po konzultaci nakoupeno a můžeme začít! První den jste nemotivovaní a vidíte se jako modelka. Druhý den jako Cameron Diaz Třetí den přijde "krize", kdy se tělo začne dostávat do ketózy. Bolest hlavy, únava a hlad. V té chvíli si člověk musí říct, proč začal a jít si za tím. Nebo si koupit o číslo menší džíny... a tričko... a šaty V průběhu diety si uvědomíte, že cítíte chutě, které jste předtím necítili. Jak sladká je vlastně červená paprika a jak slaná je šunka. Byl den, kdy jsem šla okolo kina a vůni popcornu jsem cítila ještě u auta. Měla jsem chuť na obyčejný rohlík, i když jsem ho před dietou nejedla. Měla jsem chuť vlastně na všechno Byly dny, kdy jsem ujela. Dala si kus buchty, nebo hrst ořechů, kostičku hořké čokolády. Ne, že ne. Když se ale soustředíte na to, že tu změnu opravdu chcete, tak to jde. Největší motivací si musí člověk být sám. Na téhle dietě je super, že jsou výsledky už po týdnu 100% dodržování. To je pak motivace jako blázen. Co mi tato dieta dala? Dodala mi sebevědomí, naučila jsem se pravidelně jíst a cítím se výborně!