4 fáze redukce hmotnosti

1 - Příprava

Poradce vám pomůže si ujasnit, proč chcete změnit svůj životní styl a jak chcte svou váhu reg´dukovat, stejně jako kdy a jak začít. Tím, že projdete tyto důležité oblasti, se budete cítit více motivováni a připraveni, což bude mít pozitivní vliv na váš úspěch. Pokud je vše v pořádku, můžete začít ihned.

Pokud se na začátek programu budete chtít připravit, můžete - během stanovené doby (po konzultaci s poradcem) postupně snižovat celkový denní příjem potravy, i příjem sacharidů. V tomto přípravném týdnu je nutné dodržovat dostatečný pitný režim. Příprava je vhodná pro osoby, které nemohou např. ze zdravotních nebo jiných důvodů zahájit program hned.

Z našich zkušeností je tento týden ideální pro ty, kteří chtějí program Cambridge Weight Plan podstoupit a již vědí, že jeho zahájení bude např. na týden, dva týdny nebo měsíc.

2 - Redukce váhy

Nejjednodušší část procesu, užíváte Cambridge Weight Plan produkty, doplnění vyváženoou stravou a samozřejmě dodržujete pitný režim. V případě, že se nevěnujete žádnému sportu - po 14 dnech přidáváte pravidelné lehké cvičení nebo procházky. V opačném případě můžete ve svém sportu pokračovat - pouze po domluvě s poradcem přihlédnete k rozsahu vašich aktivit.

3 - Stabilizace váhy - Program přechodu na komplexní vyváženou stravu

Čím je toto období stabilizace - přechodu na pevnou stravu delší, tím je menší riziko vzniku jojo efektu. Stabilizace je velmi pozvolný přechod na pevnou, vyváženou a zdravou stravu. Toto období slouží k určení optimálního denního příjmu kalorií, které zaručí dlouhodobé udržení vaší ideální váhy. Stabilizace je jedna z nejdůležitějších částí programu - není možné ji vynechat.


Získanou váhu chceme udržet a vyhnout se jojo efektu a  proto musíte touto fází projít. Je třeba odolávat snaze vrátit se do starých kolejí, stresu nebo jiným příčinám vaší nadváhy. Nenechte se porazit. Změňte životní styl a začněte se hýbat. Vaše nová postava vám bude vděčná.

Program přechodu na pevnou vyváženou stravu využívá všech programů od Kroku 1 do Kroku 2. Každý Krok (program) by měl trvat minimálně dva týdny. Maximální délka je individuální a liší se také podle daného Kroku. Budete-li po dvou týdnech stále váhu redukovat, můžete pár kalorií přidat. Pokud bude váha stoupat, musíte kalorie ubrat. Jakmile po dobu čtyř týdnů udržíte stejnou váhu, docílili jste potřebné rovnováhy.

Dobu stabilizace využijte k sebepoznání a k poznání svého těla. Buďte kreativní a mějte trpělivost. Zůstaňte k sobě poctiví a nezapomeňte užívat života. Jíme, abychom žili - nežijeme, abychom jedli. Nic není normální a nic není bláznivé. Změňte způsob života a změňte způsob stravování.

4 - Udržení hmotnosti

Udržet si získanou ideální váhu je nejtěžší část celého procesu. Nebojte se - nenecháme vás v tom samotné

Chcete-li úspěšně udržet svoji váhu, budete muset provést některé jednoduché, ale trvalé změny životního stylu, které mohou zahrnovat pravidelnou fyzickou aktivitu. Pomůžeme vám pochopit váš předchozí vztah k jídlu a najít řešení pro momenty, ze kterých máte strach, abyste se s danou sittuací dokázali vypořádat.

Největším nebezpečím po ukončení programu je, že se člověk vrátí ke svým špatným stravovacím návykům, které nadváhu způsobily. Plán šesti Kroků Cambridge Weight Plan vás naučí vybírat správné potraviny ve správném množství a jak je správně upravovat.

To, že svůj redukční program ukončíte neznamená , že se už neuvidíme. Opak je pravdou, po úspěšném ukončení programu jsou pravidelné kontroly každé dva měsíce. Nejsou samozřejmě povinné, ale jsou doporučené a důležité. Za tyto dva měsíce dokážeme zhodnotit to jak se vám dařilo a dokážeme případné váhové změny vrátit do řádných kolejí :-)